Kirjaudu sisään

tai

Rekisteröidy

Unohtuiko salasana?

Hammond-hamsteri saapui Overwatchiin - toi mukanaan nerf-vasaran Hanzoa varten

Upouuden söpöliinin lisäksi päivitys sisälstää monia merkittäviä hahmomuutoksia.

Overwatch sai upouuden päivityksen myöhään eilen illalla. Tämänkertaisen päivityksen merkittävin vetonaula oli tietenkin upouusi sankari Wrecking Ball, mecha jonka ohjaksissa toimii huippuälykäs hamsteri Hammond. Lisäksi päivitys sisälsi useita muutoksia jo olemassaoleville hahmoille, joilla pyritään vaikuttamaan näiden pelattavuuteen.

Päivityksen sisältämiä muutoksia ovat:

Uusi sankari: Wrecking Ball (Tank)

  • Quad Cannons (Pääase): Konekiväärin kaltainen tulitus.
  • Roll: Wrecking Ball muuttuu palloksi ja kulkee nopeampaa.
  • Grappling Claw: Laukaisee heittokoukun, joka pyörii nopeasti alueen ympärillä vahingoittaen ja puskien vihollisia poispäin.
  • Adaptive Shield: Luo väliaikaisen henkilökohtaisen kilven, jonka määrä kasvaa vihollisen läsnä ollessa.
  • Piledriver: Wrecking Ball paiskautuu maahan vahingoittaen ja puskien vihollisia poispäin.
  • Minefield (Ultimate Ability): Tuottaa suuren miinakentän.

Wrecking Ball saapuu pelin Competitive Playhin kahden viikon päästä.

(Lähde: Iida Virta)

Hahmomuutokset

  • Bastion
    • Sentry-muoto ja Configuration: Recon
      • Minimivahinkoa maksimietäisyydellä kasvatettu 50 prosentiin (aiemmin 30)
  • McCree
    • Peacekeeper (pääase)
      • Minimivahinkoa maksimietäisyydellä kasvatettu 50 prosentiin (aiemmin 30)
  • Mei
    • Endothermic Blaster (pääase)
      • Damage falloff poistettu sekundääritulituksesta
  • Soldier: 76
    • Heavy Pulse Rifle (pääase)
      • Minimivahinkoa maksimietäisyydellä kasvatettu 50 prosentiin (aiemmin 30)
  • Widowmaker
    • Widow's Kiss (pääase)
      • Automaattiseen primääritulitukseen lisätty damage falloff, 50% maksimietäisyydellä
  • Hanzo
    • Storm Arrows
      • Kestoa lyhennetty 5 sekuntiin (aiemmin 6)
      • Latausaikaa pidennetty 10 sekuntiin (aiemmin 8)
  • Sombra
    • Stealth
      • Kestää nyt loputtomasti
      • Sombra ei enää voi kaapata objetiivia ollessaan näkymätön
      • Liikenopeuden lisäystä vähennetty 50%:iin (aiemmin 70%)
    • Translocator
      • Kestää nyt loputtomasti
      • Voidaan nyt tuhota (5 healthia)
      • Kantamaa pienennetty

Yleistä

Kun ei-kontrollikarttojen viimeisiä objektiiveja yritetään kaapata pitkiä aikoja ja hyökkääjillä on ylivoima, puolustajat respawnaavat entistä nopeammin.

Kattavan listan päivityksen sisältämistä muutoksista löydät Blizzardin verkkosivuilta.

Lähde: Blizzard Kuvalähde: Blizzard

 

Niko Nikkilä

Niko Nikkilä on turkulainen kirjallisuustieteen ja luovan kirjoittamisen opiskelija, jolla on sormensa vähän joka sopassa. Peleistä kirjoittamisen lisäksi hän on tehnyt aiheesta videosarjoja ja ollut puhumassa eri tapahtumissa. Aktiivisesti hän pelaa pääasiassa Overwatchia, mutta tutustuttaa itseään pikkuhiljaa eurheilun koko kirjoon. Twitter: @coconutmilkf

Ei kommentteja

Kommentoi

Voit kommentoida jättämällä nimesi ja sähköpostiosoitteesi tai kirjautumalla sisään. Kirjautuminen ei ole pakollista.